Kundeservice

Driftsmeldinger: Alle systemer fungerer som de skal.
Min side: Logg inn her
  • Overføre nummer

    De fleste ønsker å overføre sitt gamle mobilnummer fra sin forrige operatør. Dersom du ønsker det, er det bare å fylle inn mobilnummeret ditt ved bestilling.

  • Bestill abonnement

    Bestill abonnement her

  • Si opp forrige leverandør

    Vi ordner med oppsigelse hos din nåværende operatør. Det eneste du skal være oppmerksom på er eventuell binding du har fra før.

     

     

  • Fri bruk

    Alle våre mobilabonnementer har fri bruk av minutter, SMS og MMS opp til 10 000. Dette gjelder alle mobil- og fasttelefoner i Norge. Spesialnummer kommer utenom.

     

  • Ingen bindingstid

    Ingen av våre mobilabonnementer har bindingstid.

     

  • Telenor-dekning

    Hos Hello får du full Telenor-dekning. Det vil si at du vil få akkurat samme gode dekning som hos Telenor. 

     

  • Kredittvurdering

    Alle Hello-kunder må være kredittverdige. Vi kredittsjekker direkte hos Bisnode. 

  • Flere nummer på samme kunde

    Om du ønsker flere nummer på samme kundeforhold, kan du legge til nye abonnement på Min side.

     

  • Eierskifte på nummer som allerede ligger hos Hello

    Dersom du ønsker å gjennomføre eierskifte på et aktivt nummer hos Hello må følgende skjema fylles ut. Dette finner du her.

  • Eierskifte ved bestilling av abonnement

    Når bestilling på et nummer legges inn hos Hello, sender vi en forespørsel til nåværende operatør.

    I denne forespørselen sammenlignes nåværende eier av nummeret mot eier som registreres i din bestilling hos Hello. Hvis dette er samme person, går bestillingen igjennom. Dersom navnene ikke stemmer overens med hverandre stoppes bestillingen og man får da en e-post fra oss om at eierskifte må utføres på nummeret.

     

    Du har følgende alternativ for å gjennomføre eierskifte og få bestillingen din aktiv igjen. Vi gjør oppmerksom på at SIM-kort ikke sendes ut dersom bestillingen er stoppet.

     

    - I e-posten tilsendt fra kundesenteret finner du et eierskifteskjema som vedlegg. Dette kan signeres av begge parter og returneres till Hello. Dersom du eier en bedrift og det er denne som er eier av nummeret går det fint å sende denne informasjonen til kundesenteret uten å fylle ut eierskifteskjema.

     

    - Dere kan kontakte nåværende operatør og bestille eierskifte hos de. Dato for eierskifte hos denne leverandøren sendes deretter til Hello, som sender en ny bestilling på nummeret ditt for å sammenligne eier på nytt.

     

    Dersom eierskifte ikke gjennomføres eller Hello ikke informeres om prosessen, kanselleres bestillingen da det ikke foreligger en godkjennelse fra nåværende eier av nummeret til å overføre det.  

     

    *Eier av nummeret er personen som eier kundekontoen nummeret ligger aktivt under.

     

Kontakt oss

Chat
Chat nå
Telefon:
22 22 23 00
Postadresse
Pb: 6140 Etterstad, 0602 Oslo
Åpningstider: Man-fre: 09-19 Lør: 10-14